/ Dagens inspiration /

Tumblr

Mina senaste bilder från min tumblr här ovan.
Jag får så mycket inspiration från tumblr och kan utan tvekan säga att det är min största inspirationskälla. Att sitta och bläddra bilder i timmar tillsammans med lite skön musik en vardagskväll efter jobbet är inte svårt för mig. Så enkelt, och helt i min smak att göra innan dagen är slut. Jag drömmer mig samtidigt bort om spännande resor, inredning jag vill ha eller får ny inspiration till bilder eller tavlor jag vill skapa. Det bästa är att jag sedan bara kan gå tillbaka till min tumblr för att söka inspiration om min egna börjar blekna. Då kommer den alltid tillbaka! Ibland lägger jag också ut mina egna bilder. Bara för att jag älskar konceptet gjorde jag en egen hemsida med tumblr plattform, som jag hoppas utveckla i framtiden.
 
För lite mer inspiration, följ gärna mina tumblr sidor här nedan!
 
Art by Strååt
Estraat
fashion / foto / inspiration / resor
#1 / / ISA:

håller med!! kan bli galet peppad av sådana här kollage <3

Svar: Ellerhur! :D
Elin Strååt