/ Allmänt /

Reaktion: Nööööööääääääeeee

Jag är lite efter min tid, inte klokt att serien friends tog slut för tio år sedan men att det inte var förrän i år jag började kolla på den. Och idag tog den slut för mig, inte ett enda nytt avsnitt kvar att kolla på och det känns så sjukt och sorligt och jag vet inte vad jag ska göra, blir väl att se om den från början. Men nu kommer jag ju aldrig få reda på hur det gick för dem! Lovar, ska inte spoila ifall någon inte sett den, trots att jag vill... ååh vad jag vill spoila hela slutet och ha en stor diskussion om vad ni tror händer efter!! Okej, vi säger att det är ok att lägga en kommentar om man har någon idé eller så, så om ni inte sett serien och vill göra det ska ni inte läsa kommentarerna!! Dåså, nu är ni varnade iallafall. Hihihi ifaaall någon har lust att säga sin teori alltså..
film / friends / tv-serier
#1 / / Emma Grann Fotografi:

Bästa serien!

Svar: Visst är den!
Elin Strååt

#2 / / V I L M A L A ♔:

Åhh ska också se klart hela vänner någon gång!!! xx

Svar: Det tycker jag du ska göra!!
Elin Strååt

#3 / / Kajsa:

Åh bästa serien ever! Har alla säsongerna på dvd och har kollat om så himla många gånger. Lika bra varje gång !

Svar: Visst äääär den! Ska också köpa hela på dvd någon dag haha!
Elin Strååt