/ Kläder /

Idag bär jag rosa i den tropiska värmen

 Alltså vad har HÄNT med Sveriges klimat?! Det är frickin tropisk hetta! Liksom kvavt och supervarmt, även om inte solen skiner mycket. Kan inte minnas om det har varit så tidigare här, har det? Hur som helst, trots att man nästan storknar är det ganska härligt. Idag ska jag till exempel träffa Amanda och vi ska cykla till en mysig badplats i nackareservatet och inte frysa för fem öre när vi doppar oss i den varma sjön, inte lite härligt det!
 
 
clothes / elin / fashion / foto / kläder / outfit / stockholm
#1 / / Zara:

SVAR: Jo tänkte att eftersom jag skrev om bio och att jag såg filmen så tänkte jag även tipsa om den, tror filmen kom ut på bio i fredags :)
Håller med dej om denna värme, tror faktiskt inte vi haft såhär varmt på länge!
Hos mig har det inte regnat på ungefär 4 veckor, vill ha lite regn nu faktiskt, jobbig för min lilla valp att bara sova hela dagarna på grund av värmen.

Svar: Vad kul! Ska se den någon gång då! :) Ja men verkligen, det är jobbigt i längden och framförallt när man ska vila, min hund har också lite svårt med denna värme.
Elin Strååt

#2 / / Isa Bylund:

ursäkta men hur VACKER är inte du!?? sjukt fräsch. Själv är jag så svettig och sunkig i värmen, haha!

Svar: Men åh tack! Haha äsch nej jag är nog lika svettig och sunkig i den här värmen nu hehe xD
Elin Strååt

#3 / / ♫♪ sandra:

fin du är!

Svar: Åh, tack!
Elin Strååt

#4 / / The Revolt:

Väldigt fint och sött ^^

Svar: Tack ska du ha! :D
Elin Strååt

#5 / / Tove:

Men gud så fin topp!
Alltså tell me about it! Så varmt det är, helt sjukt! :o

Svar: Tack! :D Jaaa men gud, verkligen!!
Elin Strååt

#6 / / fashion:

SÅ snygg outfit :D

Svar: Tack!! :D
Elin Strååt

#7 / / Ida:

så fin outfit, älskar skjortan (eller vad det nu är haha) !

Svar: Tack så mycket! :D
Elin Strååt

#8 / / William Bergenarp:

Shit vad snygg!

Svar: Åh man tackar!
Elin Strååt

#9 / / MY VESTLUND ' :

vacker!

Svar: Åh, men tack!
Elin Strååt