/ Kläder /

Summer dress

Den här klänningen gillar jag, från Brandy Melville, som har bland det finaste sortimentet jag någonsin sett! Igår satt jag ute och solade hela dagen medan lillbrorsan och lillsyrran lekte i vattenspridaren och höll i paraplyer och såg söta ut. Idag ska jag på arbetsintervju och jag håller tummarna åt mig själv för att det ska gå bra.
clothes / elin / fashion / kläder / outfit
#1 / / Ida - Hon som föddes med LKG:

​~ Glöm inte att fråga frågor i min frågestund (perfekt tillfälle att få veta mer om bilolyckan, LKG, det militära, flytten osv).

Jag har även "dagens blogg" som avslutas ikväll som du inte heller borde glömma :)

Förlåt om du inte gillar sånt här ~

#2 / / Sarah:

Lycka till :)

Svar: Tack! :D
Elin Strååt

#3 / / fashion:

Super fina bilder!! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Elin Strååt

#4 / / Carina:

Så fin klänning! :)

Svar: Tackar! :D
Elin Strååt

#5 / / Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

#6 / / Lydia Elstig:

Så söt klänning!

Svar: Tack! ^^
Elin Strååt

#7 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

söt klänning

Svar: Tack! :)
Elin Strååt

#8 / / Amanda [SPONTAN]:

Så himla söt klänning, du passar verkligen i den!

#9 / / Amanda [SPONTAN]:

Så himla söt klänning, du passar verkligen i den!

Svar: Åh, tack! :D
Elin Strååt

#10 / / MY VESTLUND ' :

så fin!

Svar: Tack!
Elin Strååt

#11 / / Matilda Sundin:

Jätte fin klänning :D

Svar: Tack så mycket! :D
Elin Strååt

#12 / / Natalie:

Vad spännande med en arbetsintervju! Lycka till! :)

Svar: Ja :D Tack så mycket!
Elin Strååt

#13 / / Fannie:

Fin klänning, kram!

Svar: Tack! :D
Elin Strååt

#14 / / Tess:

Superfin klänning! :) Kram

Svar: Tack så mycket! :)
Elin Strååt

#15 / / KMStyle:

vilken fin!

Svar: Tack! :)
Elin Strååt

#16 / / fashion:

Snyggt! :) Allt bra?

Svar: Tack! Jorå, har precis haft feber ett par dagar men nu är jag back on track ^^
Elin Strååt