/ Om mig /

Vem är Elin?

Hej på er! Tänkte ge er en lite längre presentation om vem jag är.
 
Jag heter Elin Strååt och är en artonåring med viljestyrka och för många tankar. Har en förkärlek till konst, regn, himlen, musik, filmer och resor.
 
Just nu går jag tredje året på gymnasiet och läser naturvetenskap. Om jag inte sitter med näsan i en studiebok på fritiden släpar jag förmodligen på systemkameran. Jag älskar att fotografera, allt möjligt, men framförallt stadsmiljöer och natur. Utöver mitt stora fotointresse så har jag tecknat och målat enda sedan barnsben.
 
När jag var tretton år gammal började jag blogga för första gången, lite tack vare det växte mina intressen kraftigt. Kort efter bloggstarten köpte jag en Canon EOS 550D systemkamera som är med mig nästan överallt än idag. Jag ritade teckning efter teckning som föreställde olika kändisar och utvecklades mycket under tiden. Dessutom blev kläder intressant för mig och jag började utveckla en klädstil och gick efter det här med "dagens outfit", i början var det ingen vacker syn direkt.
 
I framtiden drömmer jag om att bli arkitekt, ett mål jag haft enda sedan det allra första sims spelet kom ut och jag satt som fastklistrad timmar i sträck och byggde hus åt mina simmar, sedan kom sims 2, och därefter sims 3 och fortfarande tycker jag det är lika kul att bygga hus åt mina fiktiva människor hehe.
 
 
elin
#1 / / fashion:

Snygga kläder :D

Svar: Tack!! :D
Elin Strååt

#2 / / Tea:

Åh va roligt att få veta vem du är :D Din blogg är verkligen kanonbra! Och kul att du går natur, jag ska också börja där nu i höst :D

SV: Åh men tack så mycket fina du, blir så glad!! :D Du är bara för rar! :)
Önskar dig en toppenkväll nu, kram kram! <3

Svar: Men åh, tack finis vad glad jag blir!! Vad roligt att du också ska gå natur :D kram pårej!!
Elin Strååt

#3 / / J E N N I F E R:

Åh vad fin du är! Superfin blogg du har!

Svar: Åh, tack så mycket fina du!
Elin Strååt

#4 / / V I L M A L A ♔:

Så kul att veta mer om dig och du är förkävla snygg hörrö!! xx

Svar: Men åh tack så mycket finis!!
Elin Strååt

#5 / / Emma:

Superfin blogg och superfin tjej! Är själv och har alltid varit lite om en simsnörd så det där med arktitektdrömmar stämmer även in på mig trots att jag nog aldrig kommer att läsa till den pågrund av att jag inte är särskilt förtjust i matte... hehe.

Svar: Tack så mycket, så glad jag blir! Vad roligt att du också tänkt tankar om arkitektyrket, men ja, vare sig man tänker studera det eller inte sen så är det alltid kul med sims haha ;)
Elin Strååt

#6 / / Isabelle:

Sjukt snygga shorts! Vart är dom köpta?

Svar: Tack! De kommer från Zara :)
Elin Strååt

#7 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

Super fin bild

Svar: Tack så mycket!
Elin Strååt

#8 / / Ellen:

Gud vilken fin blogg du har!

Svar: Åh tack!!
Elin Strååt

#9 / / milina.blogg.se:

åh vad fin du är :)

Svar: Taack finis! :)
Elin Strååt

#10 / / Emma Grann Fotografi:

Kul :) Och så fin bild :)

Svar: Men tack så mycket! :)
Elin Strååt

#11 / / Isa Bylund:

Fin tjej & härliga framtidsplaner :)

Svar: Tack!! :D
Elin Strååt

#12 / / Simon G:

Väldigt intressant att få veta mer om dig Elin! :)

Svar: Vad roligt att höra!
Elin Strååt