/ Kläder /

winter

Kappa - Zara // Topp - BikBok // Byxor - Gina Tricot // Skor - H&M
 
Hurra för mig som orkade ut idag (även fast det bara var i trädgården) efter tre dagar hemma, förkyld och febrig. Feberexplosionen kom så olägligt den bara kunde i onsdags. Hade egentligen planer på att göra den obligatoriska "guldbojen", som är ett simtest alla simlärare gör varje halvår på Medley (min arbetsplats) men jag får skjuta det en vecka. Jag blev simlärare efter studenten i somras och har jobbat på Medley sedan dess. Helt otippat, men trivs verkligen jättebra! I höstas tog jag en utbildning hos Svenska Livräddnings Sällskapet för att fördjupa mig i yrket. Idag har jag 16 grupper simskola i veckan med en massa glada barn och vuxna som vill lära sig simma. Måste vara ett av de bästa jobben man kan ha, så givande och roligt som det är!
clothes / elin / fashion / foto / inspiration / kläder / outfit / stockholm
#1 / / Louise:

Åh vad fint! <3

Svar: Tack så mycket!
Elin Strååt

#2 / / Zara:

Åh vad fina bilder! super snygg outfit.

Svar: Åh, tusen tack!
Elin Strååt