/ Kläder /

White Walls

 
 
Det här hade jag på mig under en photoshoot Natalia, Sofia och jag hade den första dagen i Malaga. Väggen bakom mig var ganska perfekt för outfit fotografering! Önskar bara jag visste om bra ställen i Stockholm man kunde fota liknande bilder vid, eller ja, helt enkelt coola miljöer här. Är det någon av er som har några bra tips?
clothes / elin / fashion / foto / kläder / malaga / malagablogg / outfit / resor / spanien
#1 / / J E N N I F E R:

Åh vad fin du är!!

Svar: Tack vad snällt sagt!
Elin Strååt

#2 / / carolinakatjasusanna.blogg.se:

Jätte fin e du! :)

Svar: Åh men tack! :)
Elin Strååt

#3 / / Tove:

Så fina skor!

Svar: Tack så mycket! :D
Elin Strååt

#4 / / Tove:

Så fina skor!

#5 / / fridawiman:

så fin du är!

Svar: Åh, tack!
Elin Strååt

#6 / / Sara:

Så fina bilder :D

Svar: Tack!! :D
Elin Strååt

#7 / / Sanna Widman:

Så vacker och superfint! :)

SVAR:
Håller med :D

Svar: Åh, tack så mycket!
Elin Strååt

#8 / / jessy:

Fin klänning! :D

Svar: Tack så mycket :D
Elin Strååt

#9 / / Sari:

Jättefint, snygging!

Svar: Tack så mycket!
Elin Strååt

#10 / / Robex Lundgren:

snygga bilder

Svar: Tack tack :D
Elin Strååt

#11 / / MAYAS VÄRLD - livsstil & mode:

Älskar kombon med nätta ljusa plagg och en chunky vit sneaker!

Svar: Åh, tack vad kul att du gilla det :D
Elin Strååt