/ Allmänt /

Ett refreshment i bloggandet

Efter lång vela och noja, äntligen en ny blogg! Shit vad konstigt det känns! (Bra att jag redan nu använder ord som shit för att beskriva mina känslor, bra där, verkligen rikt ordförråd). Men hur som helst, ni fattar nog vitsen, vill börja om på nytt och låta arkivsläpet från fyra år bakåt en gång för alla falla i glömska. Usch, kan ni föreställa er alla fula blogginlägg från den tiden, som trettonåring? Säger bara att de inte är vackra och tänker så länge jag lever never länka den haha! Känner att det är dags att släppa taget om det gamla och börja från botten och låta en ny blogg gro fram. En blogg med mer mig i, mina tankar och åsikter och allt från det till mina intressen och hobbies, såsom att teckna och måla, fota och alltid vara i farten med något projekt. Förresten, hej jag heter Elin, en artonåring med viljestyrka och för många tankar. Har en förkärlek till konst, regn, himlen, musik, böcker och mossgrönt. Skriver antagligen mest för mig själv såhär i början, och det är no problemo. Men ni får gärna skriva vilka ni är, om någon möjligtvis råkar klicka in på denna till synes döda blogg, men jag lovar, den är allt annat än död, snart sprudlar den av liv och positivitet, får jag hoppas. Försöker göra en snygg avrundning på invigningsinlägget men det verkar falla ganska platt, whatever, hejrå så länge

#1 / / Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!