/ Resor /

Nerja

 
Dagen vi var i Nerja var riktigt härlig. Vattnet klarblått, sanden vit och solen sken. Vi satte oss vid några klippor och solbadade. Åååh vad jag vill tillbaka till den här platsen!
 
foto / malaga / malagablogg / resor / spanien
#1 / / ♫♪ sandra:

ser underbart ut!

Svar: Gud det var det verkligen!
Elin Strååt

#2 / / Michaela Magnusson:

Åhh vilka fina bilder och vilken underbar utväxt! :)

#3 / / Michaela Magnusson:

Åhh vilka fina bilder och vilken underbar utväxt! :)

haha föööörlåt! utväxt skulle vara utsikt.. Smsade precis min kompis om att hon ska färga min utväxt så det blev lite feeel! Pinsamt..

Svar: HAHAHA jag undrade verkligen vad du såg för utväxt xD knasigt det kan bli ibland ;) tack förresten!
Elin Strååt

#4 / / Michaela Magnusson:

- haha sjukt pinsamt men jag överlever! :D

Svar: Haha nejrå, tyckte bara det var roligt ;)
Elin Strååt

#5 / / Rebecca Wahl:

härliga bilder!

Svar: Tack!! :D
Elin Strååt

#6 / / scuperman.blogg.se:

Åh, vilka härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!!
Elin Strååt

#7 / / Flisan:

Härliga bilder :D

Svar: Men tack! :D
Elin Strååt

#8 / / ericaandersson:

asså åh vad fint, vattnet är perfekt!

Svar: Det var det verkligen, helt underbart!
Elin Strååt

#9 / / Flisan:

sv: så lite så :D