/ Allmänt /

En överraskning på Friday's

Gårdagens kväll var minst sagt underbar, en lite sen födelsedagsmiddaggrej Natalia bjöd mig och Sofia på. Vi åt på Friday's i kungsträdgården och deras mat är ju himla go! Efterrätten på sista bilden var till och med en överraskning. Natalia hade varit lite sneeky och berättat om min födelsedag så att personalen senare kom sjungandes och gav mig kladdkaka :D Haha, vilken surprise det blev!
fridays / kungsträdgården / mat / stockholm / surprise
#1 / / Elinor Engkvist:

Grattis i efterskott!!
Åh kladdkaka som är så jäkla gott! Och gratis blir ju extra gott då ;)
Tänkte faktiskt baka en lite nyttigare kladdkaka här framåt helgen, så håll gärna utkik på bloggen om du vill ta del av resultat och recept! :)

Svar: Tack så mycket!! Jaa det är det verkligen! Oj vad roligt, det ska jag göra då! :)
Elin Strååt

#2 / / Kajsa:

Hej!
Kolla gärna in min blogg, jag bloggar om mode,träning,min vardag och mycket fina bilder! En riktig tonårsblogg, kram

Svar: Hej! Visst kan jag göra det :)
Elin Strååt

#3 / / ♫♪ sandra:

åh gott!

Svar: Det var det verkligen!
Elin Strååt

#4 / / V I L M A L A ♔:

Åhh vad kul :DD xx

Svar: Jaa :D
Elin Strååt

#5 / / milina.blogg.se:

åh vad mysigt :)

Svar: Det var det! :)
Elin Strååt

#6 / / Linn:

så mysigt och gott!

Svar: Jaa det var det :D
Elin Strååt