/ Teckningar /

Ashley Olsen

Ni som följde min gamla blogg har säkert redan sett min teckning föreställande Ashley Olsen, så till er ursäktar jag om det blir lite tjatigt, men tänkte att det skulle uppskattas av er som aldrig sett något av det jag ritar innan. Tänkte därför lite då och då lägga upp gamla saker jag ritat, i väntan på nytt liksom.
 
Förresten, är ett så stort fan av systrarna Olsens klädstil! Den är så sjuk, helt perfff. Kommer säkert lägga ihop ett kollage med en massa inspo från dem framöver.
ashley olsen / drawing / olsen twins / ritat / tecknat
#1 / / Sandra Rosén Dahlgren:

Riktigt snyggt!

Svar: Tack så jättemycket! Glad jag blir!
Elin Strååt

#2 / / Sarah:

Va duktig du e :)

Svar: Åh, tusen tack! Betyder mycket att höra :)
Elin Strååt

#3 / / sofie:

Ojj jävlar vad duktig du är! riktigt fin :)

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! :)
Elin Strååt

Herre jävlar, vilken konstnär du är!!

Svar: Tack! :D
Elin Strååt

#5 / / Ella:

Wow, du är ju extremt bra på att rita! Googlade runt efter teckningsbloggar och hittade hit, men ser ut som du inte bloggar så mycket längre? Synd isåfall för jag skulle gärna se mer av dina teckningar :)

Svar: Tusen tack! Jo, jag har haft lite perioder då det varit rätt dött på bloggen, men nu är den igång igen och jag har planer på att visa många nya teckningar och tavlor framöver :)
Elin Strååt